CHANEL TAKE LEAD OVER LVMH

lvmhchanelAccording to a study based on internet search results conducted by the Digital Luxury Group, Chanel has overtaken Louis Vuitton as the most digitally “sought-after” fashion brand in China. The LVMH namesake brand has spoken openly about its voluntary slowdown in the country, destined to preserve the label’s prestige in the market.

A possible hypothesis to explain Chanel’s superior popularity could be that it covers a broader range of products than Louis Vuitton, who is currently not present in the beauty and perfume markets. (Source Canal-luxe.org)

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s